HEEEJ

Hej hopp! Här var det inte uppdaterat på länge... Funderar faktiskt på att börja blogga på den här bloggen igen eftersom att jag har raderat gladchey. Men jag har precis gjort en ny blogg så jag vet inte riktigt.. men det tåls att funderas på ;) 
Hmm.. sist jag bloggade från den här bloggen var i april.. det var ett bra tag sen! Så jag har hunnit med en hel del. Kan berätta lite.. Börjar med sommaren 2011

Sommaren började med korsängsskolans avslutningsbal 2011, en kväll med mycke skratt och tårar som jag sent kommer glömma! Våra lärare sjöng en avslutningssång för oss, och "klassens pappa" mårten höll tal, och han visade även för första gången inför våran klass att han har känslor! Den kvällen är ett minne för livet!
Sommaren förtsatte på riktigt dagen efter, på riktigt när vi fick sommarlov! Den dagen var oxå fylld av skratt och tårar, otroligt mycke tårar om jag får säga så... Men så snart man fick i sig lite alkohol blev man på bättre humör! Den kvällen var verkligen grym, älskar min gamla klass mer än något annat, vi hade superkul den kvällen! Verkligen en kväll värd att minnas!
Sen chillade jag bara lite med kompisar en vecka! Var i västerås och shoppade galet med märta oxå!
Sen andra helgen på sommarlovat hade våran klass en klassfest, och det var sjukt kul verkligen! man önskar bara att man kom ihåg lite mer från kvällen! haha, vi var iaf i bresse, grillade, drack, badade, tältade! Kul som 17!
Torsdagen veckan efter åkte jag på kryssning med min vän stephanie, vi hade skojj.. Dagen efter var det midsommar, då var jag med amanda och stephanie hos mig. Vi hade ganska kul på dagen, sen på kvällen hade vi sjukt kul! En kväll jag sent kommer glömma!
Veckan efter det var jag ensam hemma från torsdag till måndag, det var ju fett kul! Hann med både det ena och det andra, hade massa folk som sov här, vi festade och hade galet kul från torsdag till söndag morgon! Söndagen var man galet trött, då städade jag hela huset och på måndagen shoppade jag galet i kista!
Veckan efter det träffade jag nåra gamla klasskompisar en kväll, nämligen mårten, tom e, marcus & amanda, vi hade jättetrevligt faktiskt! Vi var ute hela natten, jag kom hem vid 10 på morgonen dagen efter, helt slut! 
Den helgen gjorde jag inte så mycket, bara träffade en vän, hans kompis & amanda..
Veckan efter åkte jag till västerås och shoppade galet med märta! (igen)
Och helgen spenderade jag i min sommarstuga med amanda, det var lite mysigt!
Helgen efter det var jag i finland med min familj, det var jättetrevligt! Vi hade faktiskt riktigt kul, både på båten och där! Lyckad semester kan man säga!
Torsdagen veckan när jag kom hem var jag med min vän märta, marcus och hans vänner mica & offe, vi hade riktigt trevligt, sen sov marcus hos mig. 
Två dagar efter det träffade jag marcus igen, vi hade det skojj hela kvällen, sen åkte vi ut till en gammal klasskompis christian, där vi hade skoj hela natten, sen på morgonen sov vi där! :)
Helgen efter det var jag i skara med min familj, det var pissväder så vi var aldrig på sommarlandet... men vi hade det helt okej ändå!
Veckan därpå var jag i stockholm med mamma en dag, vi hade det jättemysigt då!
Den helgen gjorde jag ingenting, men veckan efter var jag på grönan med familjen! Det var skojjj! 
Sen shoppade jag galet med mamma dagen efter! 
Det var väll typ allt! Gjorde ju självklart lite annat i veckorna oxå, men tog bara med helgerna och det viktigaste från veckorna!

Sen har jag ju börjat gymnasiet oxå! Går nu handelspogrammet på westerlundska gymnasiet. Måste vara den tråkigaste skolan i hela sverige.. usch.. jaja, där har jag spenderat alla dagar dom 3 senaste månaderna.. Men har hunnit med lite annat kul på helgerna. Fast eftersom att jag har raderat bloggen kommer jag inte ihåg riktigt vad jag har gjort för skojj, så jag tänker avsluta detta inlägg här! puss på er!

BILDER (känner ni mig så vet ni ju att jag bara äälskaaaar bilder!)



Kommentarer
Postat av: Marina Hockey Olsson

Fin blogg tjejen! :)

2011-11-19 @ 20:00:56
URL: http://hockeyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0