SOOOOOOOOOOOOL

hej!
just nu är livet så jävla underbaaaaaaaaaart, åh :D förutom lite saker, men skiter i dom just nu!

jag vaknade runt tolv,gick ut & kollade,såg världens sol, så då vart jag genast gladare :D

men iaf, Igår va jag i skolan som vanligt, sen efter drog jag och amanda till henne ett tag, sen fick jag skjuts hem av hennes mamma.
sen var jag hemma ett tag, satt vid datan,lyssna musik,kollade på tv osv..
sen drog jag ut & mötte kim & lisa.
vi va hos lisa ett tag,sen gick vi ut & då träffade vi linus,robert & jesper tror jag han hette på stan
och så stog vi o snackade med dom tills klockan blev runt tolv/halv ett om jag minns rätt.
sen kom amanda & hennes kille också.
sen skulle jag egentligen sova hos amanda, men det blev inte så, av en speciell anledning kom hennes mamma & hämtade henne typ 20 i ett.
efter det träffade jag två personer och var med dom ett tag, sen var jag hemma vid 2.

men nu ska jag duscha, sen ska jag nog ut!

ha en trevlig helg :D

bild på mig & sötaste evan i bakrunden!

ciao/fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0