HELG!

Hej!

Idag var jag i skolan somvanligt, sen drog jag,amanda ,lisa & kim till stan.
efter ett tag drog lisa & kim, så jag och amanda gick till amazing thai & åt, kärlek på hög nivå.
sen bestämde vi oss för att åka buss några varv runt i enköping & det gjorde vi, så skönt att bara sitta där,åka runt & snacka om precis allting.
sen så mötte vi eve på stan & skulle gå och sola, vi väntade i nästan en timme för att kunna sola, eftersom  att det var så himla många där..
men tillslut sola vi iaf, så skööööööööönt.
sen drog eve hem, jag & amanda gick runt, träffade b.la frida, så snacka vi med henne lite.
sen gick vi upp till enögla, sen kom jimmy,jocke (tror jag han hette..) & någon annan dit, så då åkte vi runt med dom, sen efter ganska lång tid skjutsa dom oss till stan, sen drog både jag o amanda hem.
och idag fyller världens finaste eve år :D grattis! ♥
så det är fest hos henne ikväll ;)

men jag skriver mer imorrn om jag har tid, och laddar upp bilder & sånt!

ciao / fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0