God natt.

Hej på er! Idag har jag varit på "kalas" hos Roines bror.. jättekul verkligen.. Sen har jag bara varit hemma. Amanda ville att jag skulle följa med henne på någon fotbollsmatch, de hade varit jättekul men jag pallade verkligen inte! Asså jag orkar inte göra någonting nu mera.. jag är så jävla less på allting, vill bara sitta hemma och göra ingenting, som att man blir på bättre humör av de.. kanske egentligen borde hitta på något kul och få komma ut och röra på mig lite.. men just nu orkar jag inte!..  
Men tänkte bara säga god natt! puss på er


Fyfan va blek jag är! Måste verkligen sola!



/ evelina

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare (a)

Är det inte snyggeve! <3

2011-01-08 @ 02:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0