pati

hejsan,

igår gjorde jag faktiskt inte så mycket, elr jo, jag städade ju..
sen skulle jag egentligen till västerås , men det blev inte så :)

men iaf, när jag hade städat klart & allt sånt, så ringde en kompis mig, vi snacka väl samanlagt i ca 3 timmar,
sen va jag skittrött, men jag somnade vid 5 tror jag ? :)

aja iaf, idag, typ vad 7 så drar jag till pati, sen så slaggar jag där, & vi lär ju hitta på ngt cp, som vi alltid brukar, haha ärligt, vi har gjort så sjukt mycket konstigt tillsammans, några exempel :

Snott en kundvagn från ica med kimmo, så kom det ut en kärring som jobbade där & sprang efter oss hahaha

Smitit in på tom tits, utan att någon märkte!

En gång skulle patricia skjutsa mig till glashyttan, men det gick väl ehm.. sådär..

Dygnat, en hel kväll/natt ute med markus. Vid 3 på natten så skjutsade han mig och pati till donken, så var vi där och åt,
sen åkte vi vidare, b.la till ett vattentorn & satt där och hade det trevligt, sen åkte vi till ett dagis, & klättrade upp på ett tak & somnade där, sen vid typ 7 på morgonen kom en dagisfröken & sa att vi skulle hoppa ner genast, hahaha & hon trodde vi var hemlösa (y)

Gått med markus kl 5 på en motorväg för att han var hungrig, HAHAHA

Dygnat, ute! & i ett trapphus på hösten, fyyyyyyyyyfan vad vi frös. HAHAHA idioter..

Sovit inne på ett solarium...











+ massa annat som inte bör skrivas här..

men iaf :D

ciao / fia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0