;)

Hejhej! 
Idag har jag varit i skolan precis som vanligt.. sen gick jag hem till mamma & packade. Sen kom pappa och hämtade mig & nu är jag hos honom. 
Här har jag städat mitt rum & möblerat om, blev verkligen nöjd! Fick massa fina saker av bästa johanna så det är jättefint nu! Haha eller så fint som mitt rum kan bli iaf x) Det tog över 3 timmar att fixa rummet, så efter det tyckte jag att jag var värd lite ben&jerry, mumms va gott det var :) 
Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart duscha ;) puss 

Före!





Efter!
Haha, mobba inte min tv från stenåldern, den är faktiskt antik ;)


Kolla vad som satt på min spegel när jag fick den :) 



/ evelina

Kommentarer
Postat av: mickan

fint rum linna!;):D<3

2011-01-25 @ 07:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0