onödigt inlägg!

Heej, när jag kom hem idag så åkte jag och mamma och köpte hårfärg, och sen färgade vi mitt hår. Men det blev ingen skillnad på mitt hår men löshåret blev ljusare. Det som redan var för ljust.. *suck* haha sen har jag inte gjort så mkt mera idag.. och imorgon är det skola.. vill inte!! Sen ska jag till pappa och nu har världens bästa Johanna flyttat in till oss, så då kommer det bli jättekul att komma till pappa! :D Till alla små söta katter som jag saknar! :)


Bara för att jag älskar mina små djur!

Katt nummer 1: Tessan "tessa" köpte vi i augusti 2009, hon är mattes lilla älskling! Hon är både lekfull och gosig! Hon ska vara med överallt, hon ligger och sover på tvättmaskinen när jag duschar, när jag sitter vid datorn ligger hon bredvid, när jag ska sova lägger hon sig på mitt huvud, när jag pluggar lägger hon sig på böckerna! Hon är underbar, fast hon kommer och torkar av sina slemmiga mungipor i mitt ansikte efter hon har ätit! puss på dig <3

Katt nummer 2: Elvis "snorpan, kissen" köpte vi för över 5 år sen! Hon har alltid varit väldigt speciell, hon vill gärna vara med och så men man får inte komma för nära henne och absolut inte röra! Hon är lekfull men inte gosig! Fast innan vi hade dom andra katterna fick man klappa henne yttepytte lite iaf, men inte nu! Juste nu är hon sjuk och kanske måste avlivas.. :'( jag älskar henne så sjukt mkt!! Kommer så väl ihåg första gången jag träffade henne!! Det var sommar och jag var ensam hemma, johanna ringde mig och sa att hon hade hämtat katterna, så jag kunde komma dit om jag ville. Jag tog min sparkcykel snabbt som fan och åkte det snabbaste jag kunde till johanna! När jag kom in låg Elvis & Godis i soffan och sov, dom va så små & söta så jag satt och bara kollade på dom, jag var överlycklig! Min dröm hade gått i uppfyllelse, jag hade fått en katt! <3
( Godis var johannas katt, men hon åt ingenting så vi fick lov att lämna tillbaka henne. )
Katt nummer 3: Rox "roxan" är johannas katt, hon har bott hos oss i ca 3 veckor nu! Hon är ungefär lika gammal som Tessa och inte rädd alls. Hon är känner sig redan hemma hos oss och är hur lekfull och gosig som helst, puss på dig <3

Katt nummer 4: Fussan är oxå johhannas katt (rox's syster). Hon är lika gammal som rox, fast hon är blygaste katten jag har varit med om! Hon sitter bakom soffan dag ut & dag in.. men hon är söt ändå å snäll när hon väl vågar sig fram. <3 



/ evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0