torsdag

Heej, nu fungerar men dator igen, helt perfekt funkar den oxå ;) skööönt! Haha, men idag har jag inte gjort någonting! Har bara varit i skolan -.- sen åt jag pannkakor när jag kom hem :D och nu ska jag plugga franska -.- puss på er

Bild tagen för ett år sen, galen bild! ;) Men jag ska se ut sådär igen! Det är slut på allt tjockande nu! Jag ska bli sådär smal igen, men inte med hjälp av någon diet! För det funkar ju inte när man bor hemma, mamma & pappa märker ju direkt när man försöker gå ner i vikt om man äter endast frukt eller något liknande x) haha, så jag ska bara äta lite mindre, lite nyttigare & träna! För jag SKA gå ner i vikt :D 


/ evelina

Kommentarer
Postat av: Mariam

Fin klänning& fin kropp du har! ;)

2011-01-24 @ 11:22:00
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0