tu sei la cosa più bella della mia vita .

(random rubrik)
jag vill bort, bort härifrån NU
jag hatar det här, jag hatar alla, jag hatar allt.
eller aa, lite överdrivet.. men jag är så jävla sur,
på dig dig & dig, på allting.
ena sekunden är allt bra, sekunden efter är allt skit.
men jag skiter i dig nu, skiter i våra minnen, skiter i allt vi har gjort,
skiter i varje gång vi var i ****** , skiter i att vi snackade om precis allting,
skiter i allt snällt du har sagt till mig, skiter i allt dåligt du har kallat mig för.
skiter i dig, och allt som har med dig att göra,
du kan ärligt talat ta & dra åt helvete.
jag vill inte leva utan dig, men om det är såhär du ska vara,
så lever jag utan dig mer än gärna.
fan va sur jag blir,
så jävla dålig stil.
aja, jag skiter i allt just nu, flyttar ändå snart.
fyyyyyyyyyyyyfan va skönt det kommer blir.
s & p ni är dom enda jag verkligen kommer att sakna,
helt ärligt, ni är dom enda som vet exakt allt om mig.
ni är dom enda som verkligen förstår vad jag har gått igenom,
för att ni är dom enda som vet om det.
tänk vad skönt om allt skulle vara precis som förut.
om allt bara kunde vara bra.
alltså allvarligt, jag orkar inte med det här en enda dag till.

& just nu sitter jag hemma, orkade inte gå till skolan,
plus att jag har feber.
men vi hörs sen, ciao / fia



Kommentarer
Postat av: Anonym

..



S & P? ..

2011-01-19 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0