Nyår 2010

Heej!

Nu är jag hemma igen efter en underbar nyårsafton!! Vi var hemma hos Rebecka som sagt, och de var jättekul! Först lagade vi mat och åt sen lyssnade vi på musik och hade jättekul!! Sen drog vi iväg till någon fest hos någon (??) det var faktist ganska kul där!! :D sen stack vi tillbaka till rebecka där vi hade jättekul verkligen!! Och vid 12 slagen stog vi ute och kollade på raketerna :D sen 2011 så var vi hos rebecka och hade sjukt kul! Och vid halv 7 gick vi och la oss.. 


Moa och Rebecka så duktiga i köket !
En bild på rebecka i köket bara för att hennes kök var världens finaste! Dom hade 2 kylskåp, 2 diskmaskiner, kran med knappar på istället för en spak osv osv!
Amanda o jag!
Galet!!
Skåååål!
Jag & Rebecka!
Haha, nyårs firande ;)
Moa och jag!!
Fyllekäk på badrumsgolvet! :D
Beckas jätte jätte jätte söta lilla hund!! Busan :)



/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0