skolaaaan suger

har fortfarande ingen lust att blogga, menmen..

Idag var jag i skolan, skitkul.. men iaf, sen skulle alla få välja om dom ville ha trä elr syslöjd, & nästan alla fick som dom ville, men eftersom att det var massa som ville ha träslöjd (även jag & amanda) då så lottade vi om vilka som kanske ska börja på syslöjd istället, & klart att det blir jag o amanda, jag hatar syslöjd. tråkigaste som finns -.-

men iaf, jag o amanda var trötta, så vi skulle skita i profilen som är i slutet av dagen, sen precis när vi ska dra ifrån skolan, så hör vi att vi ändå skulle ha fått sluta för att läraren är sjuk eller ngt, så det va nice!

Sen åkte vi till bergvreten, & var där ett taaaaaag, sen vid typ sju drog amanda hem till hummelsta, & jag gick hem till mig. La mig i sängen & somna direkt när jag kom hem, sen vaknade jag efter ett tag igen & nu sitter jag här helt död, ska nog sova tror jag..

vissa vänner är så otroligt underbara, medans vissa kan dra åt helvete, så trött på att folk ALDRIG kan hålla käften, om man säger något till någon är det för att man kan lita på personen,right? tydligen inte.
åååh jag blir så sur


loooove ♥

ciao / Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0