skola imorrn..

Hej.

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, har bara varit hemma hos pappa & mått allmänt dåligt,
& är det någon som förstår? nej.
just nu har jag ingen lust med någonting, ingenting alls.
så jävla trött på allt..

men iaf.

I torsdags sov jag över hos världens bästa pb, tack för att du finns vännen, utan dig vet jag inte vad jag skulle göra.
Vi gjorde massa kul, somvanligt, men orkar inte skriva ngt av det

& resten av helgen har spenderats hemma, lite halft död.
Om jag fick välja, så skulle inte skolan börja imorgon, den skulle aldrig börja, skulle gärna vilja ha sommarlov precis nu. Skulle vilja flytta precis nu, fast egentligen inte.

Men ska sluta klaga nu, bjuder på lite bilder på mitt nya hår istället.




& ja mitt ansikte är för fult för att synas, de får ni stå ut med

Ciao / Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0