saknar

hej, idag drog jag & käka på vita elefanten med mamma & hennes kille, sen vid typ halv ett var det visning, alltså på vårat hus. det är sjukt.. jag har fortfarande inte insett att vi verkligen ska flytta.. Idag skulle jag egentligen träffa m också, men jag orkade verkligen inte, har bara varit hemma & kollat på film typ. jag vet inte vad det är med mig, men jag har inget att vara glad för just nu, allt är bara konstigt, inget är som förut, alltså åh, jag orkar inte må såhär. menmen, det löser sig alltid.. Just nu skulle jag vilja vara i södertälje, inte hos pappa. utan med mina underbara vänner, som jag saknar så otroligt mycket. speciellt lina & linn, herregud vad jag saknar allt, önskar att det kunde vara 2008. allt var perfekt. Hade a-l-d-r-i-g något fejkleénde, mådde alltid bra, var alltid glad, allt var bra. massa gamla bilder kommer senare, kan tydligen inte ladda upp några just nu.. men iaf, ciao / fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0