nyåååååååår!

Hejsan, nu är det ett helt nytt år, nya möjligheter,nya problem osv..
Men iaf, nyår för mig & denize såg ut såhär:
först var vi inne & fixade oss o så, sen så åt vi trerätters middag.
Sen vid 00.00 drog vi ut & kollade på raketer, drack skumpa osv
sen gick vi in igen.
Sen hände massa skit..
Men iaf, vid klockan 2 drog vi ut & mötte feliks som bjöd oss på öl, så vi gick runt & snacka med honom ett tag, och han var inte så speciellt nykter haha :)
sen vid 3, halv 4 kom vi in igen, & vi somnade vid halv sju tror jag.
& sen vaknade jag vid halv 2, duschade, fixade mig.
Sen drog jag till t-centralen & tog tåget hem igen,
sen blev jag hämtad av daniel, så härligt att han har körkort nu!
men iaf, nu sitter jag här, kollar på bilder,chattar,lyssnar på musik osv :)

& bilder kommer jag ladda upp här senare, sen kommer jag göra en "årsresumé" som jättemånga gör :)
ciao /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0