Lördag

Heej, tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg innan jag tar å dejtar kudden! Idag vaknade jag vid 2, då fixade jag mig lite snabbt och gick ner till Amanda. Hon var ju som vanligt inte klar när jag kom eftersom att hon är seeeg! Men sen gick vi iaf till stan, men då hade allt stängt igen -.- fyfan va arg jag blev, andra gången den här veckan jag kommer till stan och allt är stängt! *suck* jag som verkligen behöver shoppa, jag har inte gjort det på 2 veckor, plånboken exploderar snart! Haha, inte för att jag har så mycke pengar men iaf ;)      haha, men då gick vi till "lilla japan" istället, där åt Amanda sushi, jag skulle oxå smaka egentligen men eftersom att det luktade rutten fisk där inne så ångrade jag mig.. x) haha sen köpte vi godis och satt och tjockade oss på bussen! Och hemma har jag inte gjort så mkt, bara kollat när mamma dansat och det var inte vackert! Tror det inte var någon bra idé att dom bjöd hit grannarna.. mammas fylledans är inget att se asså, fyfan vilken sopa ;) haha, puss och god natt på er


/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0