helgen.

hejsan.

nu ska jag berätta lite nogrannare om helgen, eftersom att jag inte skrev speciellt mycket igår.

men iaf, i fredags gick jag i skolan halv dan, sen drog jag & lisa till ica, köpte saker. sen gick vi till um, sen ett tag efter det följde hon med mig till tågstationen.
sen tog jag tåget till stockholm, sedan till södertälje.
där jag träffade patricia, vi hoppade på närmaste buss och bara snackade, hade ingen aning om vart vi var, men så himla skönt att bara åka & snacka o så.
plus att vi alltid har så himla mycket att snacka om.
sen iaf, så drog vi hem till henne. Efter det tog vi bussen till moraberg & åt på donken, satt kvar där i ca 2 timmar, sen stog vi & vänta på bussen i en halvtimme, jättevarmt :D
& när vi skulle gå av från bussen så sket vi i det & bara fortsatte åka, sen kom en jätterolig man & satte sig bredvid oss och började snacka med oss, verkligen skitrolig. sen börja han taffsa, och jag fattade ju vad han höll på med, så jag tröck på stopp, sen när vi skulle gå av taffsa han somsagt på våra rumpor, herregud vad sura vi blev. men iaf, sen började vi gå mot ica maxi, fortfarande skit irriterade. Sen när vi skulle hoppa på bussen igen efter ett tag så var det samma buss, och idioten satt kvar, & började vinka åt oss, så jävla äcklig.
men sen så drog vi hem till henne, kollade skräckfilm, sen somna vi.
& i går vaknade vi, jag började fixa mig & så, sen så drog jag till sthlm, sen till alby & träffade stoffe o sebbe, sen drog vi hem till sebbe & hans morsa är verkligen sjukt rolig, hahaha vi garvade skit mycket..
men iaf. efter det drog vi hem till stoffe, och jag fick träffa stoffes lillebror malik. SÅ HIMLA SÖT, PLUS ATT HAN ÄR MYCKET SÖTARE I VERKLIGHETEN ÄN PÅ BILDER, HERREGUD, SÅ JÄVLA GULLIG.
men iaf, sen börja stoffe & sebbe skoja om att det var för stor ålderskillnad mellan oss, för att malik kunde inte sluta kolla på mig haha, sen sa dom att han hade bra smak haha ;)
sen drog vi till t-centralen, dom skaffade cigg. sen träffade vi shamsa, sen drog vi till Bro & väntade på att sebbe skulle fixa lite saker, samtidigt snackade jag med stoffe om massa, så skönt att människan verkligen förstår allting. Sen drog vi till centralen igen, & jag tog tåget till södertälje. sen när jag var framme träffade jag patricia,jimmy & alex. så vi stog & snacka typ, sen så kom cornelia också. sen så drog vi & köpte godis, sen drog jag & patricia hem till henne igen. sen vid halv två ringde jimmy ,rasmus & alex och ville att vi skulle dra ut. men vi pallade inte, så dom var skitgulliga och gick till oss , haha vi vart skitchockade när vi kollade ut och såg dom gå där, men sen gick vi ner till porten & var där och snackade o så med dom ganska länge, sen efter ett tag drog vi in.
sen kolla vi på tv & så, sen somnade vi.
och imorse vaknade vi , fixade oss. sen följde hon med mig till t-centralen, sen tog jag tåget mot enköping, och nu är jag hemma. funderar på om jag ska till skolan imorrn elr inte, hmm..

vill bara säga tack för helgen, jag behövde det verkligen.
tack för att ni gör mig glad

& du sn, jag vet att det är du som kommenterar massa onödigt som t.ex "rätt åt dig" osv, shit. du vågar inte klaga på mig i verkligheten, men bakom dataskärmen vågar du sitta & skriva massa skit, herregud.

men iaf, vi hörs sen! ciao /fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0