hej..

.. Jag kom nyss in, var somsagt med amanda, hon vakna 1 och blev klar halv 5, snabb va? :)

men iaf, vi var ute & gjorde massa, vi åt b.la pasta på torino & så träffade vi även på trevligt folk :D
& jag köpte två "hårfärgskartonger" så nu blir mitt hår brunt igen, resultatet får ni se sen!

men just nu har jag inget liv, så jag ska göra samma lista som eve gjorde ;)

Dom som svaret är "ja" på är med tjock text

Sexualitet
Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
Jag har varit förtjust i en lärare. 
Jag har blivit kysst i regnet.
Jag har kramat en för mig helt okänd person. 
Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
Du har gråtit för att du har varit kär i nån du inte kunnat få
Du är kär nu
Du har sårat nån så de börjat gråta
Nån har sårat dig så du börjat gråta
Du har haft ett förhållande som varade över ett år
Du har haft ett förhållande som varade över två år
(höll 3 år, haha , men det var inte speciellt seriöst)


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.

Jag har smygit ut utan lov.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
Jag har en hemlighet som ingen vet.

Jag har fuskat i ett spel
Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol.
Jag kan inte svälja piller. 
Jag har blivit diagnoserad med depression.
Jag tar mediciner mot depression.
Jag har/haft anorexi och/eller bulimi
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
Jag har vaknat gråtande.
Jag har somnat gråtande.

UTSEENDE
Jag är längre än 170cm.
Jag tycker att jag är ful
Jag blir lätt brun.
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
Jag har en tatuering. 
Jag är osäker över mitt utseende.
Jag har glasögon/linser.
Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
Jag har mer än två piercingar. (3 i öronen, 1 i naveln)
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
Jag har fräknar


FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar.
Jag har rymt hemifrån

Jag har blivit utslängd hemifrån.
Mina biologiska föräldrar är ihop.
Jag har ett syskon som är under ett år gammal.  
Jag vill ha barn nån dag. (vet inte)
Jag har barn.
Jag har mist ett barn.


SKOLA/JOBB
Jag går i skolan sorgligt nog.
Jag jobbar.
Jag har somnat i skolan/jobbet
Jag har missat mer än en vecka av skolan.
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats

Jag har fått sparken.


SAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer (beror på vilken)
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.   
Jag har gråtit av skratt.
Jag har limmat fast min hand i något.

Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.


Anorexia
Du känner dig svag.
Du hatar din kropp.
Du har svält dig själv.
Du har dåligt självförtoende
Du använder laxeringsmedel
Du tycker att du behöver vara smalare
Du skadar dig själv
Du fryser väldigt lätt

ADHD
Du är ofta/mestadels hyperaktiv (nja, händer..)

Du har koncentrations svårigheter (ibland haha)
Du kan inte samarbeta med andra männsikor
Du sitter nästan aldrig still

Du pratar hela tiden
Du behöver uppmärksamhet



Bipolar Disorder

Du kan vara vild ibland
Du sover ganska lite (oftast)
Du har bra självförtroende
Du har missbrukat alkohol, droger eller sex
Du har tänkt på / försökt ta livet av dig



Conduct Disorder


Du hamnar ofta i slagsmål
Du har använt vapen som kan orsaka andra skador tex. kniv

Du har varit elak mot djur
Du har våldtagit/antastat någon
Du har förstört någons tillbehörigheter/trädgård utan anledning
Du ljuger ibland. (endast när jag verkligen är tvungen)
Du stannar ibland ute hela natten
Du har rymt hemifrån



Depression


Du gråter ofta.
Du bryr dig inte längre om saker du förut brukade älska 
Du är ofta bara hemma eller inne på ditt rum 
Du kan vara väldigt osocial. (sometimes)
Du har dåligt självförtroende
Allting dåligt som händer är alltid ditt fel.



OCD
[tvångstankar]

Du har störande tankar eller tankar du hatar
Du måste göra särskilda saker tills det känns rätt
Du måste ha saker i en särskilld ordning, och det måste vara ett exakt lika långt avstånd mellan saker
Du har skadat dig själv
Du är rädd för att få aids eller andra sjukdomar/bakterier 
Du måste kontrollera saker flera gånger



Schizophrenia

Du hallucinerar ofta
Du kan bli förvirrad över vad som är fantasi och vad som är verklighet.
Du tycker att folk alltid stirrar eller pratar om dig (kan hända ibland)
Du tar inte hand om din hygien så som du skulle kunna


yeah, nu vet nu :)
ciao / fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0