Förlåt för dålig uppdatering!

Hejhej! Förlåt för sämst uppdatering men min dator pajade typ, jag gjorde ett inlägg förut men dataskärmen slutade fungera så jag kunde inte publicera det.. aja, nu funkar datorn igen så nu kommer jag förhoppningsvis blogga som vanligt!
Idag var jag i skolan, och då var allt som vanligt.. efter skolan gick jag med Stephanie på stan. Vi tog en mysig fika på wendy's coffee & så köpte jag lite grejer. 
Nu är jag hemma igen och sitter här och lyssnar på musik & äter godis :D har inga planer för ikväll men jag ska väl ta och hitta på någonting iaf :) puss 


Dagens minishopping!

Mjukisdress!

rea-trosor från h&m, inte så roliga dock men dom behövdes! ;)


/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0