.

Hej, jag såg att det va några som kommentera & sa att dom inte kan hjälpa mig eftersom att jag inte har berättat för dom om varför jag mår dåligt. & om jag inte har berättat för just dig är det antagligen för att jag vet att du inte bryr dig ett skit, eller för att jag inte vill berätta. det finns två personer jag berättar exakt allt för, för dom vet jag att jag kan lita på. Om jag säger något till dom så håller dom det för sig själva, och jag får inte höra dagen efter att 10 personer till vet, Jag har faktiskt väldigt svårt att lita på folk,men när jag väl gör det så märker jag oftast att jag egentligen inte skulle ha gjort det. Och det finns vissa som tror att jag är stark,alltså inombords. men dom har helt fel, jag hatar mig själv, jag har världens sämsta självförtroende. & vissa tror att jag inte tar åt mig åt dåliga saker jag får höra om mig själv,men det är klart jag gör?! jag tar åt mig så otroligt mycket, sånt förstör mig. & nej, jag vill INTE att någon ska tycka synd om mig, jag skriver bara det här så att folk ska fatta att jag inte är någon känslokall människa som inte bryr mig om någonting, för det gör jag verkligen. jag önskar verkligen att jag kunde flytta just nu, ha sommarlov. & bara skita i allt. menmen,ska sova nu. godnatt /fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0