blablabla

men shit!
vad alla ska klaga helatin, jag är inte perfekt, kommer aldrig bli det heller.
jag gör misstag,jag gör saker som jag ångrar.
men det är jag inte ensam om.
så ni behöver ju inte komma & klaga på mig.
& jag fick en kommentar där det stog "behandla andra som du vill bli behandlad"
jag vet att det är sant, & jag vet att jag har varit världens jobbigaste på senaste.
men det är för att jag mår dåligt, har gjort det ett bra tag nu.
så då blir jag ledsen/sur/irriterad enkelt.
speciellt på andra, fast jag inte vill.
jag försöker verkligen gå runt & spela glad, jag försöker låtsas som att allt är som vanligt.
jag orkar inte gå runt och fejk lé längre.
men det är ändå ingen av er (ni vet vilka ni är) som bryr er, för ni skiter i mig,
& det är klart att ni inte är på min sida, utan ni är ¨på hennes,
för att ni tycker väl att jag är dum i huvudet eller något.
men fine, gör det ni.
jag skiter i det just nu, skiter i er, skiter i allt.

men iaf, just nu håller jag på & fixar mig, sen efter skolan, eller vet inte om jag går i skolan hela dagen.
men iaf, efter så ska jag dra till sthlm, sen till södertälje & slagga hos pb hela helgen.
med henne kan man iaf vara sig själv.
jag är så trött på folk som håller på och dömer helatiden.
menmen, jag ska ha det så himla kuuuuuuuuul i helgen

vi hörs . ciao/fia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0