2010.

2010 har varit lite upp & ner.
men 11/7 är den bästa dagen jag har haft i hela mitt liv.
Men 2008 & 2009 var så sjukt mycket bättre,
speciellt somrarna, dagarna spenderades nästan alltid med patricia, min underbara vän.
Eller så spenderades dom med Lina,Linn f, Linn H,Linnea,Emilia,Vikkan,Sofie osv..
Jag saknar södertälje så otroligt mycket, även fast jag är där flera gånger i månaden.
Jag saknar att bo i en så stor stad, om man jämför med enköping..
jag saknar alla kvällar vid maren.
jag saknar alla mysiga sommarkvällar vid måsnarn.
jag saknar alla gånger jag & pb cyklade till glashyttan.
jag saknar den gången jag,pb & kimmo snodde en kundvagn & en kärring sprang efter oss.
jag saknar alla gånger jag & l har fikat på tratten.
jag saknar tom tits.
jag saknar fantastico.
jag saknar alla gånger jag & vänner har gått runt & luffat på boda.
jag saknar att alltid sitta på 751an.

men iaf, här är bilder från 2010.


Nyår, som spenderades med Denize, precis som igår.


Massa vinterdagar med Denize i skogås



Underbara vår dagar med patricia


Sen blev det sommar, den spenderades mest i sthlm. L O V E


Grönan. Denize & Jag , vi var där 3 gånger under sommaren


+ grönan en gång med amanda



onödig bild på mig & d, men de var samma dag som jag på
första gången på jättelänge träffade s & n
kommer ihåg att jag var jätteeeeenervös innan, HAHA



Jag & Eve
det blev några mysiga sommarkvällar på stephs balkong också



Sen så kom det en natt när jag luffa med pb & markus,
haha typ vid klockan 3 skjutsade han oss på sin moppe till donken,
resten av natten spenderades på ett dagistak, haha minnen!


Juste, glömde kryssningen med amanda,
hade så otroligt kul!
plus att vi sov i michel (han på bilden) & linus hytt ;)


Sen var jag på kryssning med Denize också


Jag åkte till finland med pappa & min bror ,
åkte b.la till farfars grav..


Hade världens bästa midsommar med amanda & andra
underbara människor på härjarö!


Spenderade mååååånga varma & härliga sommardagar med vänner



Sen blev det höst,
& många dagar spenderades med fina evelina,
kolla vad roligt vi alltid har haha :D


försökte spendera så mycket tid i s-tälje som jag kunde,
med mina underbara vänner



Blev vän med vikkan igen, & vi hade gaaaaaaaalet kul,
men aa, det höll inte speciellt länge..
men vi mår bättre utan varandra :)



Underbara dagar, men underbaraste bästavännen.


amanda , bello , jag
roliga dagar i skolan, med roliga människor



Sen blev det nytt år!

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT ifrån allt, men iaf något :)
ciao /fia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket roligt år!:D

2011-01-03 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0