vila i frid

hej !
idag vaknade jag,fixade mig o så, sen drog jag till amanda, & hon hade försovit sig och vi orkade inte med skolan,men vi bestämde oss ändå för att gå halva dagen.
men iaf, vi var hemma hos henne & tog det lugnt ett tag, sen så hoppade vi på en buss för att bara sitta & åka, sen åker vi förbi utanför st: ilian, där ser vi skyltar som det står OLYCKA på , vi ser också massa brandbilar och poliser.. tänkte inte så mycket mer på det. Sen märker jag att jag har 3 missade samtal & 2 mess från daniel,som lät skitorolig och undrade varför jag inte svarade. Jag undrade vad det var som var så viktigt, och han sa att han hade hört att det var en 15 årig tjej i enköping som hade blivit påkörd av en buss & dog av det..
så han var orolig för att det skulle vara jag, men sen iaf, loggade jag & amanda in på fb direkt och överallt stog det om det.   Sen kollade vi på aftonbladet och såg det här : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8501733.ab

så himla hemskt, jag kände inte henne,men ändå..
men jag har sett & hört att du var en underbar & omtänksam människa..
vila i frid ♥

sen iaf drog jag & amanda tillbaks till skolan vid kvart i ett, hade  två NO lektioner, sen profil.
sen drog jag hem, snackade massa med mamma & hennes sambo om flytten o så..
alltså, allt är så jobbigt, jag vill stanna i enköping & gå gymnasium här.
och jag skulle kunna flytta till pappa & bo där,
men vill verkligen inte bo där igen, är inte lycklig där.
visst mina vänner där saknar jag otroligt, det går inte en dag utan att jag tänker på hur många galna minnen jag har med dom.

menmen, det löser sig tillslut, men allt är så rörigt just nu, med gymnasievalet osv..

aja, skitsamma.

helgen med mina fina tjejer kommer bli underbar!


ni är bäst


ciao / fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0