igår

Heej!

Igår var jag i skolan som vanligt, efter skolan gick jag hem till amanda och vilade en stund.
Sen gick vi och mötte evelina & beställde mat. Efter det gick vi hem och åt sen hade vi "förfest", fixade oss och så.. ;) Sen efter ett tag så gick vi till andra klassens disco.. det var jättetråkigt, men vi var så snälla & kom ändå (a) haha, jag lyckades ju såklart skämma ut mig för alla där.. min "lillebror" var där, så snart vet mamma om att jag var full igår så då är jag körd, HAHA! Men sen stack vi därifrån ett tag & sen kom vi tillbaka & då slutade det typ.. Så då stack vi till Claudio & var där nåra timmar sen stack vi hem & sov! :)

Imorse vaknade jag upp med huvudvärk.. åt kycklingsallad till frukost, fyfan va gott det var! Sen hämtade pappa mig & hemma har jag inte gjort någonting..


/ evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0