lalala

blir så sur, alltså JKAHKSKHDHKSDHKJFD.
på smala människor, alltså verkligen smala.
som tjatar om bantning osv..
& att dom vill bli mycket smalare, att dom är feta osv.
VAFAN, TA OCH INSE ATT NI ÄR FINA SOM NI ÄR!
DET RÄCKEEEEEEEEEEEER
så alla ni som är smala & tjatar om att gå ner i vikt, herregud det räcker!
och om ni nu tycker att ni är så jävla feta, håll det för er själva.
& nej jag syftar inte på en viss person, jag syftar på flera,
blir så himla lack när jag hör någon av mina vänner säga t.e.x :
sofia kolla mina lår, omg så jävla feta!
fast egentligen är dom jättesmala.
kadhjdsafhjkfhdkhjfd ta och fatta att ni är perfekta som ni är!!

men iaf, just nu sitter jag & lyssnar på musik , chattar, kollar facebook osv..
& imorrn är det fredag!
tror att jag ska träffa vasse, kanske frida också, ingen aning än faktiskt.
vet iaf att jag ska till västerås ett tag innan:D

Ciao / fia



saknar....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0