enecopia

Hejsan!

I fredags efter "skolan" fixade jag & amanda oss,sen mötte vi steph & gick med henne till i-huset.
där träffade vi också lisa,adela,emelie,mickan,evelina,rebecka osv..
lisa & steph drog hem halv 11,medans jag amanda,evelina & mickan stannade där HELA natten, inte varit så trött på länge..
sen vid nio drog vi hem, jag hänkade till amanda & vi sov till två,sen gjorde vi oss klara , sen drog vi till i-huset igen,sen träffade vi massa folk igen.
sen så hände även en annan sak,men det skriver jag om någon annan gång ;)
& jag skriver mer detaljerat om helgen imorgon.

Nuuuuuu är jag med fisen, och vi ska nog sova snart, för vi ska till i-huset igen imorgon tio över åtta..

5/2-11♥

ciao! / fia


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Nu har jag skrivit upp vinnarna av "dagarnas blogg" Om du inte vann just denna gång finns det alltid fler chanser. Och det uppskattas om du vill vara med nästa gång!

2011-02-07 @ 15:33:20
URL: http://ssofiasubeliuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0