ben & jerry <3 <3 <3

Jag öppnar frysen och tror jag drömmer.. jag gnuggar mig i ögonen och kollar igen.. Det står verkligen en ben&jerry cookie dough i frysen!!

Jag springer till mamma & säger:

Mamma snälla kan jag få glassen i frysen? 

Mamma: Nej!

Jag: Snälla snälla mamma? 

Mamma: Men nej!

Jag ställer mig på knä och knyter händerna..

Jag: Snälla snälla snälla rara mamma!?

Mamma: Nej du får inte min glass!!

Jag kravlar mig fast i mammas ben..

Jag: Jag tar livet av mig om jag inte får glassen!!

Mamma: Men ta den där jävla fittglassen då..

Jag: Tack!

Mamma: Men då får du lov och plocka ur diskmaskinen först...

Hörde du..?

Hallå? 

Jag: Va? Sa du något?

Mamma: *suck*



Haha, ja jag har tråkigt!! Men sådär lät det iaf för typ en halvtimme sen hos oss ;)




/ evelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah

2011-02-03 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0