bantningsmiddag

Kiwi + apelsin + vatten = bra smalmat!
Kiwi är väldigt nyttigt eftersom de innehåller mycke c-vitamin (som underlättar järnupptagningen i magen) och antioxidander (som är bra för syreupptaget) men det innehåller även A & E vitamin, magnesium & kalium.
Apelsiner är nyttigt för att de innehåller jättemycke C-vitamin, magnesium & antioxidanter.
& Vattten är bra för att de äterfuktar kroppens vävnader och hjälper till att bygga muskler! :) 
"Käka nyttigare, lev längre!" Ett råd jag ger er mina kära läsare! Man lever inte länge av att leva på pizza & cola! Personligen skulle jag aldrig i mitt liv stoppa en skabbig pizzabit i min mun! Usch!

puss / evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0