Vafan..

Asså seriöst! Jag sitter och skriver massa, men ser knappt vad jag skriver för mina ögon är fyllda av tårar, allt är suddigt och tårarna droppar ner på tanjentbordet.. jag sitter och tröstäter choklad fast jag egentligen mår illa.. jag orkar inte med att det ska vara såhär!
.
.
Amanda och jag har varit bästisar sen vi var 4 år, sen när vi var 12 år så bråkade vi och hon blev bästis med Lisa.. och sen blev jag och Amanda jättebra vänner igen i sommras.. och hon dissade lisa, men egentligen var det inte det hon ville, utan hon ville bara ha mina 2 bästa vänner. Så när vi har varit alla 4 tillsammans nåra gånger så skiter hon bara i mig.. hon göra så att dom är på hennes sida, sen skiter hon i mig! Det enda hon ville ha av mig va mina 2 bästa kompisar, dom jag älskade mest av allt! Sen blir hon kompis med Lisa igen, så det enda hon ville ha mig till va att lära känna Moa och Märta..
.
.
Och idag så frågar jag och sofia henne vad hon gjorde, då ba: är i Hummelsta. Sen efter vi har varit hos stephanie ett tag så ska vi hem, och då står Wille och Lisa på Amandas balkong inne i enköping.. och Lisa är "jättefull" och spyr och allt.. och så pratar vi med Amanda och hon är oxå full.. hon ba: nej men det var inte planerat att vi skulle ha fest, utan det bara blev så. Fast man såg ju på henne att det var planerat eftersom att hon var fest-fixad.. och så sa hon att det bara var hon, Lisa, Wille och Isak där. Men sen får man reda på att det är massa andra där. Så hon ljuger för mig rätt upp i ansiktet.. Men hade hon bara på en gång sagt att hon var i enköping och att hon var med nåra så hade jag ba okej.. men det är det att hon säger att hon är hemma i hummelsta och så har hon fest inne i enköping och vi är inte bjudna... och sen snackar jag med Märta, då har amanda ringt henne, så hon fick komma om hon ville, men vi fick inte komma... vafan..
.
.
/ Evelina

Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon! Vad göres? :)

2010-10-24 @ 11:42:54
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Laila

jobbigt, men det fixar sig nog =)

2010-10-25 @ 22:47:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0