....

Hej, hade ju utvecklingssamtal idag som sagt! Och därför tänker jag skriva om hur mycke jag hatar min mentor! Hon heter Karin Tjockast i världen Wiman! Hon är seriöst helt jävla sär!
Hon sa till mig att jag riskerar att få IG i fysik för jag inte är aktiv i dom muntliga redovisningarna eller när vi diskuterar i grupp! Vi har ALDRIG haft någon jävla muntlig redovisning i fysik! Och inte heller någon grej man ska diskutera i grupp!! När fan skulle jag ha visat att jag är aktiv i det då?? Jävla idiot!
Och jag har aldrig sett kärringen le, hon är alltid så jävla tråkig och sur när hon förklarar, och då lär man sig ju ingenting! Man orkar ju förfan inte sitta och lyssna på någon som bara är så jävla bitter och äckligt sur!
Och så säger hon på sofias utvecklingssamtal att sofia snackar på matten, hon har ju fan placerat henne så hon sitter ensam i klassrummet, hur fan kan man snacka då? Tror hon själv att sofia sitter och snackar för sig själv!? Idiot!
Det finns så jävla mycket att säga om henne, för hon har gjort så jävla mycke skit men orkar inte skriva mer nu, så hejdå, puss
.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0