100% seriöst :D

Heej, nu har jag och sofia gjort en ny blogg, vi är två galna tjejer som går i 9:an på korsängsskolan i Enköping!
Evelina: Jag är en helgalen tjej som verkligen gillar att festa, shoppa och att vara med mina vänner! Jag bor varannan vecka hos min mamma med min låtsaspappa Roine, min lillebror Leonard 9 år, min låtsassyster Emma 10 år, min låtsasbror Tom 13 år, min låtsasbror Oscar 16 år och självklart min mamma :) och varannan vecka hos min pappa. Jag är 15 år har bott i enköping hela mitt liv. Jag går i 9:an på korsängsskolan som sagt, och våran klass är heeelt störd om någon ville veta ;) Jag är lite busig av mig och älskar äventyr och godis ;) Och jag har precis färgat sofias hår och det blev skitfint för jag är ju lite proffsig om man säger så ;) men det var väl allt om mig, intressant va? Jag vet ;)
Sofia: Hon är också en helgalen tjej, en brud som kommer ifrån södertälje som ligger i sthlms län ;) , som flyttade hit för lite mer än ett år sen. Hennes pappa bor i södertälje & där är sofia lite när hon känner för det, annars bor hon hos sin mamma och hennes sambo här i enköping. Hon har en bror som heter daniel och är 18 år.  På helgerna brukar sofia festa,vara med vänner osv..
Hon brukar göra ganska mycket på sin fritid, men nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva :)
Nåra saker vi har gemensamt är att båda har coola navelpiercingar och är blonda inombords. Vi kan inte heller stava som ni lär märka men ni få stå ut!
Såhär ser jag (eve) ut :
& här är sofia :
/ Evelina coolingen Lähteenmäki

Kommentarer
Postat av: :D <3

snyyggast bilder <3

2010-10-18 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0