helgen

hej,
ful header & design ,men den får duga sålänge !
juste, som ni kanske har läst så vet ni att evelina har färgat mitt underhår mörkt idag,
blev faktiskt ganska nöjd :)
& nu tänker jag berätta lite om helgen ,
i fredags var jag inte i skolan , så jag vaknade fixade lite saker sen så tog jag tåget till sthlm
& när jag vara framme på t-centralen så träffade jag philip & emma ,
och var med dom en liten stund, sen så tog jag pendeln till södertälje.
& när jag var framme så drog jag till patricia,
sen så drog vi ut , gjorde lite saker ;)
sen vid typ ett på natten så träffade vi markus,
och det var så jävla kallt så vi gick in i ett trapphus haha
& patricia somnade som hon vanligtvis brukar :D
Så jag & markus var vakna och snacka o så :)
Vid typ sju på morgonen så drog vi ifrån trapphuset till ett solarium och satt där ett tag
sen så gick vi med markus till stationen & så åkte han hem.
sefter det gick jag & patricia till henne, och somnade direkt haha,
sen vaknade vi vid fyra, drog ut , köpte godis & hyrde film.
filmen hette deadline tror jag, sjuuuuuk var den iaf

menmen , orkar inte skriva ngt mer, här kmr några bilder som togs innan min kamera dog :)




/ S o f i a


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos :D

2010-10-19 @ 07:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0