Tisdag..

Heej, förlåt för dålig uppdatering.. men jag har inget att blogga om! :( jag gör ju knappt något på dagarna mer än att vara i skolan och sen hemma pluggar jag och sitter vid datorn.. Vad tycker ni att jag ska blogga om?

Aja, idag har jag iallafall varit i skolan, och då skulle vi ha so-prov, men det hade vi inte, varför det jag inte! sen så hade vi svenska.. men vi fick gå hem och plugga om vi ville.. så det gjorde jag :) sen somnade jag och sov till vi skulle äta middag x) och nu har jag skittråkigt..! :(                  Längtar till helgen + lovet! Ska bli så himla skönt att vara ledig ett tag, för skolan är så jobbig just nu! Vi har hur mycke läxor som helst! Den här veckan har vi lixom matteläxa, so-prov, engelskaläxa, franskaläxa, matteprov och så ska vi lämna in en biologigrej.. plus att jag måste plugga på en uppsats i svenska, för den ska vara typ 10 sidor lång.. *suck* :( aja, nu ska jag hitta på något skoj ;) pussheeej ;*
Jag nu, och jag har INTE fixat håret idag!!
.
.
/Evelina

Kommentarer
Postat av: SHMS - Sarah ;)

Ha väääärldens bästa kväll! :)

2010-10-26 @ 22:27:37
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Elina

Fin blogg :D



men kan ni snälla hjälpa mig och förklara varför piggar(se bild i bloggen) är till för? Blir tokig när jag inte förstår meningen med det :P

2010-10-26 @ 22:39:26
URL: http://elinasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0