västerås

hej :)

Idag när jag var färdigfixad o så sen fick jag skjuts av  världens bästa bror till bussen, haha & klart han ska styla och slira runt, haha men aja ;)
vid stationen så mötte jag lisa sen satt vi där & fröööös tills bussen kom, sen så hoppade amanda på i hummelsta och när vi kom fram till västerås började vi shoppa , sen efter ett tag så gick vi och åt sallader och jag lovar,Godaste kycklingsalladen med pasta som jag någonsin har ätit haha :D

men iaf bussresan hem, världens bästa,   inget slår våran "underbara" humor :D

&  nu är jag hemma med 4 fyllon som sitter i soffan , snackar & lyssnar på musik HAHAHA så jävla sköna, kan inte sluta garva , men iaf nu ska jag vara social bye ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0