jävla skitväder..

..orkar inte med snö

nattbad,ung08, alla 4 gånger på grönan,solen,nätterna ute,stan,midsommar med bästa amanda,måsnarn,alla underbara kvällar,väääärmen! , världens bästa dag, hamnfestivalen,östa,nätterna i sthlms skärgård,cykla 2.5 mil för att komma till närmsta pizzeria,alla gånger jag & vänner dygnade,suttit o snackat & kollat på solnedgångar med underbar människor,alla gånger på heron,kryssningar, alla ggr jag har grillat på kvällen/natten vid vattnet med världens bästa + massa annat, saknar allt sjukt mycket!























några bilder från sommaren :)

/sofia

Kommentarer
Postat av: Inga

Åh vilka härliga bilder. Säger bara saknar sommarn :/

2010-11-11 @ 10:26:44
URL: http://ingakovacevic.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sommaren 2010 var bästa sommaren i mitt liv!!! En sommar med min härliga sofia!! :D och självklart min älskade stephanie oxå (Y) ;) <3

2010-11-13 @ 00:10:14
URL: http://evefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0