tu sei la cosa più bella della mia vita .

Hej, idag vaknade jag, fixade mig, sen så åkte jag bil i en timme -.- sen så drog jag till skolan, efter skolan drog jag hem. Sen efter ett tag så mötte jag eve, sen så drog vi och träffa amanda & lisa, fick våra klasströjor osv..

I fredags : tog jag bussen till strängnäs, väntade där en timme på mitt tåg, sen kom jag hem. Var ute lite, sen drog jag hem igen. Sen chillade jag bara resten av dagen, skööönt.

I lördags : Vaknade, planerade lite. Sen fest, & ja, ska inte nämna något om den men det gick ju som det gick iallafall..

I söndags : Var skitseg, sen messade vikkan & frågade om jag ville hänka på bio, så vi tog tåget till älvsjö sen bussen till heron, sen när vi skulle hem tog vi buss till huddinge sen tåg därifrån. & vi åkte en skitrolig stimulator elr vad det nu heter där ,sen åt vi osv :)




eve  jag  steph


lisa  jag  eve

lisa  jag  eve  amanda


/ sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den bästa i mitt liv.

tu - du

la cosa - liv

mia - mitt

bella - bästa

2010-11-30 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0