5/8 2010 :'(

Bara för att jag inte har något att blogga om så måste jag bara säga att en bland dom värsta dagarna i mitt liv var den 5:e augusti 2010! Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv! Och jag har inte heller sett Amanda eller Sofia gråta så mycket förut! Jag hade aldrig heller sett Lukas gråta förut! Men då slutade tårarna aldrig rinna! Jag ville bara inte att det som hände skulle hända! Det var hemskt! Kände mig också så dum för det jag gjorde! Och så var jag så rädd så jag visste inte vad jag skulle ta mig till, så då grät jag för den skull också! Och när jag ändå hatade mig så jävla mycket så passade jag på att tänka på lite andra grejer också som fick mig att gråta hur mycket som helst! Sen blev det kallt, och jag hade inte ätit på hur länge som helst plus att jag hade gråtit i flera timmar! Så jag började skaka och ramlade ihop på marken! Men jag sket i mig själv! Det var så mycket annat som var värre! Men efter alltihopa hatade jag mig själv, och allt som hänt så mycket att mina handleder fick ta skiten... sen ville jag bara dö, och skulle sluta äta, skulle svälta ihjäl mig.. men det gick inte som tur var! men nu ska jag duscha, vi hörs!
Bild från den dagen! Ledsen chey!

/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0