Ingen rubrik..

Varför blev inte livet perfekt? Det är så mycket man borde ha gjort som man inte har gjort. Det är så mycket man ångrar. Det är så mycket man saknar! Jag kommer aldrig att bli 14 år igen, jag kommer aldrig att bli 13 år igen, och inte heller 12 eller 11... Varför har jag inte utnyttjat det medan jag kunde? Nu är det så mycket annat man måste tänka på, nya grejer man ska hinna med att göra som man kommer att sakna nästa år, eller ångra.. Varför gjorde jag inte rätt för mig.. Jag vill bara spola tillbaka tiden och uppleva allt igen fast mycket mycket bättre. Strunta i det jag ångrar och njuta av det jag saknar!
Varför har så mycket gått fel, varför fick inte jag bestämma hur det skulle bli? Varför flöt vi bara med utan att säga något, eller varför fick vi inte bestämma själva? Varför var det nåra som helt och hållet sket i oss? Varför blev det som det blev? Jag har väl gått vidare nu eftersom att det var för så länge sen, men när jag ibland kommer att tänka på det så gör det ont!

Och en annan grej, en som är nästan värre.. varför lyssnade ingen på mig! Jag ville verkligen inte att det skulle bli som det blev! Jag älskar min Stephanie, min Emma och min Amanda! Men jag blev tvungen att lämna dom! Det var det hemskaste jag gjort i hela mitt liv! Jag grät mig till sömns varje natt. Jag grät och jag grät men ingen lyssnade. Jag ville verkligen inte det! Det gjorde så jag tappade kontakten mer och mer med Emma och Amanda! Men som tur var så blev jag och Amanda bra vänner igen efter ett par år, så det löste sig! Men Emma är jag nästan aldrig med längre, och så vill jag inte att det ska vara!

Och en annan grej som jag tjatat om hur många gånger som helst, det om Moa! Det är ju hemskt att det blev så, att vi gled ifrån varandra! Och att vi knapp har någon kontakt alls längre.. och alla underbara resor till västerås.. allt var så fantastiskt! Men tillslut blev allt så annorlunda att vara med dom! Det var inte kul längre! Efteråt kände man sig inte glad längre!  Det var bara inte samma sak som förr.. 

Och sen för någon månad sen började Amanda förändras helt! Hon blev sådär falsk som hon var i 6:an-7:an igen.. Hon började ha fester utan att man blev bjuden.. hon trodde att jag inte skulle märka om hon hade fest utan att bjuda mig.. hon upprepade det ett antal gånger, och gjorde lite annat också.. så jag börjar tröttna! Jag har bjudit Amanda på alla mina fester! Men varför kan man inte då få något tillbaka? Vi som är så nära vänner också..

Och inte bara det! I sommar försvinner Sofia Långsjö ur våra liv.. hon kommer att flytta 7 timmar med tåg ifrån oss och det är en bland dom värsta sakerna som hänt i mitt liv, att få reda på det.. på skolavslutningen kommer jag gråta ihjäl mig! Jag kommer inte klara av det! Helt sjukt att en ängel som Sofia kommer att lämna liv! Men en sak är iaf säker! Hon kommer ALDRIG försvinna ur våra hjärtan! Love ya Sofia Långsjö!!!



Ni är mitt allt Sofia Långsjö, Stephanie Nammour, Emma Lindkvist, Märta Tall och Moa Engberg!
& Evan och Mickan oxå såklart..

/ Evelina

Kommentarer
Postat av: fia

så jävla fint skriver.

jag gråter nu, för jag vet hur jobbigt de kommer vara att flytta, flytta ifrån några som har förändrat mitt liv helt.

Några som gör så att skolan blir roligare än den är, några som gör mig glad, några som betyder så otroligt mycket.

Några som jag ALDRIG NÅGONSIN kommer att glömma.

Ni är otroliga, utan er hade allt varit tråkigt, våran humor är en humor som ingen annan har, det gör inte inte att ersätta er. Det kommer aldrig gå , för ni är bäst tjejer <3333

2010-11-16 @ 22:57:45
URL: http://evefia.blogg.se/
Postat av: Anonym

<333!

2010-11-17 @ 18:39:11
Postat av: Anonym

ja då ??

2010-11-23 @ 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0