Fredag ;)

Heej, förlåt för dålig uppdatering men jag hade faktiskt inte tid igår! Jag läste ut en bok och skrev en uppsats om den sen! Det skulle vara inlämnat senast idag, så jag satt och skrev till klockan 2 igår kväll -.-
Men idag har jag inte gjort så mkt, jag mötte upp Märta på morgonen. Vi gick till skolan och där var allt som vanligt.
Sen efter skolan gick jag till fannahandlarn med Rebecka, Lollo och Märta, å då blev jag sönder-mulad! Fyfan va blöt jag blev asså! Å fyfan va kallt det var!
Sen gick jag och Märta och mötte Klint, och sen gick jag hem.. intressant va? Nej haha x)
Mina strumpor :( Märta och Lollo puttade ner mig i snön typ 100 gånger så jag blev heeelt blöt! På hela mina byxor och i skorna! :(
.
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0