:.:.:

Heej, är inte så jättepigg idag faktist.. så har bara tagit det lugnt idag..  Mamma kom och hämtade hos Michaela vid 3 och då åkte jag till pappa. Sen hemma hos pappa  har jag bara kollat på film och suttit vid datorn..
Och igår var jag på fest hos Michaela. Och det slutade sådär asså.. det var jag, Sofia, Lisa, Stephanie, Amanda, Michaela, Johan och Tom. Och vi badade bubbelpool, bastade osv osv.. och alla skulle sova där utom stephanie och så, men efter typ 2 timmar stack Tom, sen efter en timme typ stack Johan, sen när Stephanie skulle hem så följde alla andra också med. Så det var tillslut bara jag och Michaela som sov där.. haha, fyfan asså..
Lite bilder..
Haha, fina bilder jag hade x)
.
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0