Saknar tiderna :'(

Heej, kollade igenom lite gamla bilder och hittade dom här...
Gråter när jag ser dom här bilderna! På riktigt! Saknar den tiden så enormt mycke.. men jag vet att det aldrig kommer komma tillbaka! Jag har försökt att få allt att bli som förr igen.. men det går inte! Jag vill det så mycke men det är omöjligt! Det kommer få vara ett hål inom mig som aldrig kommer fyllas igen.. ett hål som bara gräver djupare och djupare.. och skaver mer och mer.. Jag kan knappt kolla på de här bilderna, för det gör så ont! jag bara gråter.. Det var för 13 månader sen.. men nu är det över.. :'(
.
/Evelina

Kommentarer
Postat av: moa

jag saknar oss tre,

tiden tillsammans är en tid jag aldrig kommer glömma,

hoppas att den kommer tillbaka,

det hoppas jag verkligen <3

2010-11-05 @ 17:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0