pb kan inte riva ost..

hejsan,

har inte skrivit på länge,för jag har haft ganska mycket för mig
men iallafall, i onsdags vaknade jag , fixade mig lite, sen drog jag & käkade thaibuffé med mamma,
sen efter det drog jag till tågstationen ,sen tog jag tåget till sthlm.
sen drog jag hem till patricia & var där ett tag, sen så drog vi och mötte markus & hyrde film
& efter vi hade kollat på den så drog vi & hyrde två filmer till
men dom sög :)
haha sen vid fyra så gick vi på en väg till statoil bara för att markus skulle äta -.-
men vi hade iaf kul på vägen :D
sen gick vi tillbaks, kollade på någon alien film & patricia somnade som vanligt
sen vid två på dagen efter så tog jag & pb bussen ,
och när vi var framme så mötte jag jenny, vi var på stan o så.
sen efter det så drog jag till vikkan där hon & emilia var
och vi snackade ganska mycket ,
sen efter det så drog jag och mötte patricia igen,
sen så drog vi hem till henne o somnade nästan direkt haha :)

just nu är vi hos mig & håller på att göra tacos, men patricia suger så de går inte så bra

menmen, vi hörs senare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0