Onsdag!

Heej, förlåt för dålig uppdatering idag!
Idag mötte jag Märta på morgonen och så gick vi till skolan..
I skolan va allt som vanligt, tråk -.- Men vi hade skiiiiitkul på profilen! :D
Sen efter skolan gick jag hem, å fyfan vilket jävla pissväder det är asså!
Vart helt dyngsur när jag kom hem..
Hemma gjorde jag inte så mkt, men klockan 7 kom pappa och hämtade mig,
så åkte vi till skolan på klassmöte där vi skulle prata om klassresan!
Och vi hade pratat lite om att åka kryssning till tallin och sova på hotell där och så,
men då kommer nåra jävla bitterfittor till mammor och säger att deras barn inte får följa med om vi ska åka någonstans utanför sverige! Och vi i klassen blir arga som fan! Men ingen jävel lyssnade på oss!
Dom där jävla bitterfittorna ville typ att vi skulle på fjällvandring istället!
Då ba: kuuul -.- 
Men så kommer Joanna (Oskars mamma) och ba: men det är ju lika lätt för dom att ta med sig alkohol till fjällen som till tallin så vad är problemet?
Och fittorna var fortfarande tjuriga, men tillslut fick Joanna alla föräldrar att fatta!
Hon ba: det är ingen jävla 6-års grupp vi ska åka med! Det är ett gäng 15-åringar, dom är nästan vuxna människor, dom måste låra sig att ta eget ansvar!
Osv osv, tillslut fick hon iaf hela klassens föräldrar att ändra sig!
Wiihoo !! Så det blir troligtvis Tallin för våran del!
Men sen efter mötet åkte jag hem till mamma igen.. här har jag pluggat, duschat..
Jaa, och inte så mycket mera!
.
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0