Nu är det VINTER!!!!

Heej, fyfaan vilket jävla väder asså! Nu är det verkligen vinter!!
Och det var snöstorm när jag gick hem från skolan, fyfan va hemskt det var!
Snön bara piskade i ansiktet, det var hur jävla kallt som helst,
och det blåste så jag höll på att blåsa iväg -.-
Och när jag kom hem och kollar mig i spegeln hade min mascara smetat ut sig totalt,
såg ut som ett emo x) så hoppas ingen såg mig för då lär dom ju tro att jag är dum i huvudet,
Hahaha :D
Men nu sitter jag iaf här och myser lite, värmer upp mig med en kopp te!
Mitt favoritte oxå :D äppelpaj-te :D
Jaa, såhär såg jag ut när jag kom hem x)
Vinter utanför huset! ;)
.
/ Evelina den bästa ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0