God natt!

Heej, nu är jag hemma hos mormor i Bålsta! Jag åkte vid halv 5 tiden, men kom inte fram förän vid 8 för min mormor är lite seg!!! Hon skulle stanna och handla på 7 olika ställen på vägen! Och så skulle hon hem till min farmor och lämna en blomma och gratta, men såklart så blev vi kvar där i 100 år för vi skulle äta tårta och skit -.-
Sen så åkte vi hem till mormor, och när vi äntligen kom fram lagade vi mat och kollade på tv..
Och det är så otroligt roligt här, eller INTE! -.-
Och så har jag glömt mitt mobila bredband hemma (smart som jag är), så får lov och blogga från morfars otroligt bra dator -.- *suck*
Aja ska sova snart så god natt!
Puss


/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0