...

Haha, gamlingar är så sköna! HAHAHAHAHA!
först på dagen är jag hos min farmor, och då visar jag henne något ( jag kommer inte ihåg vad det var) Och så ba: det är en ko!
Hon ba: Jag trodde det var en husvagn!
Då ba: HAHAHAHAHAHAHAHA :D
Sen när jag var på coop med mormor på kvällen så står det en taxi utanför, med reklam på, det står typ McDonalds öppet alla dagar!
Och mormor ba: Ska vi gå och köpa hamburgare i bilen där? dom har hamburgare i bakluckan! Det är öppet alla dagar oxå!
Då ba: HAHAHAHAHA x)
Jag dör asså x)




/ Evelina den fina, eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Duskee

Haha skööna!,

:/ Evelina den fina, eller? ;)

aaaa klart! :D(L)

2010-11-20 @ 01:12:12
Postat av: Anonym

klart evelina den fina :)

2010-11-20 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0