100:de inlägget!

I’d catch a grenade for ya,throw my hand on a blade for ya,I’d jump in front of a train for ya,you know I'd do anything for ya,I would go through all this pain,take a bullet straight through my brain.
Bruno mars - Grenade

Men iaf, jag har haft underbar bästa helg, med världens bästa amanda
i fredags var vi i skolan o så, sen efter drog vi hem till amanda, sen så drog vi och åt på amazing thai,
där träffa vi martin & martin, så vi bestämde att vi skulle träffas senare.
sen så drog amanda & jag o hyrde film, panormal activity,sen drog vi till martin och kollade på den och typ 2 andra filmer med dom, sen vid tolv typ så drog jag & amanda hem till henne.
I lördgs så vaknade vi , skulle till westerlundska men pallade inte, så vi drog på stan istället.
Efter det så drog vi hem till amanda igen, och efter ett tag drog vi ut & mötte martin o jonte,
sen så drog vi in till martin, vid ett typ så drog vi därifrån.
Resten av natten får förbli hemlig :)

Amanda Näslund,
tack för att du finns & alltid gör mig glad när jag behöver det,
tack för att du är du.











/sofia


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söta ni är!

du och amanda är skitsöta mot varandra,

världens sötaste vänner tillsammans! :D

2010-12-05 @ 22:21:06
Postat av: amanda

älskar dej sofia tack för att DU är DU <3 och alltid finns <3 du e underbar

2010-12-07 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0