Freeeedag ;)

Heej! Förlåt för sämst uppdatering! Men jag pluggade hela kvällen igår -.- fyfan va tråkigt det var! Men måste ju plugga som fan nu innan betygen sätts -.- ! Och så var jag och pappa och kollade på en lägenhet mitt i stan igår, fyfan va najs den va! Helt sjukt fin va den! Så himla härlig, vill verkligen flytta dit! Men pappa tyckte att köket var fult så vi får se.. men jag vill VERKLIGEN flytta dit!
Och idag började vi jättetidigt! Vi skulle till kyrkan med skolan -.- fast det var mysigt ju mysigt men ändå.. sen efter det va det skola som vanligt! Efter skolan gick jag till Stephanie och där chillade vi lite och satt och snackade lite skit bara ;) sen gick vi till vår underbara Emma! Då satt vi och snackade lite med henne! Sen kom pappa och hämtade mig..
Har inga planer för kvällen.., blir nog till att bara vara hemma ikväll -.-
Men imorgon ska jag iaf till Stephanie, och vi har ju alltid kul tillsammans så varför skulle vi inte ha det imorgon? ;)
Älskar Johannas mössa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackert ansikte:)

2010-12-04 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0