Måndag

Heej, idag har jag varit i västerås med Moa! Vi tog tåget klockan 09.48 och i västerås shoppade vi lite, åt mat och tog en mysig fika! Fast jag sov bara 4 timmar inatt så var jag skittrött, orkade inte gå! Men med lite kaffe på espresso house fixade allt sig :D Å det var verkligen skitmycke folk där! Inne på gina tricot var det 20 minuters kö till provhytterna.. fyfan va jobbigt det var!! Man hittade ingenting! Jag letade i över 4 timmar efter någonting att ha på mig på nyår, men jag hittade ingenting! Kollade igenom allt i varenda affär i hela västerås 5 gånger minst! Och tillslut hittade jag ett linne på h&m som får duga.. sen efter en hel dag där ville man bara sätta sig på tåget och åka hem, men då var alla tåg till enköping inställda.. -.- så vi fick åka buss, och jag HATAR buss! Fyfan va hemskt det är asså! Det guppar, går sakta, den stannar precis överallt och det finns ingen 1:a klass.. -.- aja, vi dog inte iaf (Y) och nu är jag helt slut, men jag kan inte gå och sova för jag måste packa och kolla busstider till imorgon! Ja jag måste åka buss imorgon igen.. för alla tåg till bålsta är oxå inställda.. -.- men ska fota shoppingen nu, visar den strax, puss


/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0