Annandag jul..

Heej, förlåt för dålig uppdatering!! Men jag hann inte imorrse.. men idag har jag iaf varit hos Roines föräldrar. Sov till typ kl ett först eftersom att jag inte mår så bra.. sen fixade jag mig och vid 4 kom mamma och hämtade mig och min lillebror, så åkte vi till Sven och Monika.. där åt vi julmat och öppnade julklappar.. fyfan va tråkigt!! Jag hatar julmat och julklapparna hade man ju kunnat klara sig utan om man säger så.. sen åkte vi hem vid typ halv nio, skönt att komma hem! Mår ju inge bra som sagt.. som tur är gör musik mig på bättre humör, så därför lyssnar jag på musik (y) Taggar för imorgon oxå, ska bli så kul och shoppa! Få bort alla tankar från huvudet.. ska bli riktigt kul att åka med moa faktist! Och på tisdag ska jag på kryssning med mormor, är inte ett dugg taggad! Känner att jag skulle kunna hoppa över det faktist.. aja, nu ska jag vara positiv!..



/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0