Saknad är jobbigt!

Julen är förbi och jag har knappt hunnit fatta att den börjat.. allt går så fort nu för tiden, saknar tiden förut! Saknar allt som har varit! Allt har förändrats! Även om mycke har förändrats på ett positivt sätt så är det så jävla mycke man saknar! Man saknar alla vänner man har glidit ifrån.. och tiden då allt var bra! Jag vet att jag skrivit om det här förut ett antal gånger, men när jag tänker tillbaka vill jag bara gråta! Och när jag tänker på att det bara kommer fortsätta i samma riktning vill jag gråta ännu mera! Att nåra av dom underbara vännerna jag har nu kommer att försvinna! Att sofia kommer flytta och att jag inte längre kommer att gå i samma skola som evelina är hemskt! Som att det inte räckte med allt som har hänt redan.. gråter när jag tänker på det här.. saknad är så himla jobbigt, att man hela tiden ska sakna någonting! Att man inte ska kunna tänka tillbaka utan att saknaden kommer och griper tag i en med en så starkt grepp så det gör ont, och man kommer inte loss.. Livet är för kort för att man hela tiden ska sakna någonting, kan inte livet bara vara bra? Precis hela tiden! .. aja ska sova snart, puss

/ Evelina

Kommentarer
Postat av: :'(

:'(

2010-12-28 @ 01:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0